יום שלישי, 21 בינואר 2014

הופעת מחווה לבוב דילן באברם-בר

האברם-בר ירושלים אתמול בלילה. הופעת מחווה לבוב דילן של ה-Bob Dylan Tribute Band. חיקוי מדויק ואנרגטי, עם קהל מקומי שזורק למתופף "אלימלך אתה מלך" ולנגן הגיטרה שהוא גם המפיק המוזיקלי "שרון, אתה כישרון", ושרון מתעצבן קצת ונוהם לתוך המיקרופון "בבקשה תפסיקו, זה מתחיל להיראות כמו הופעה של..." ולא מסיים את המשפט אבל כולם צוחקים. וגם אנשים שכבר עברו דבר או שניים בחיים נפתחים לשמחת החיים שפורצת מישראל הסולן, ושרים ביחד ומחייכים לעצמם. וחלונות רחבים מכניסים את העיר הפועמת פנימה. ושלל אורות הרמזורים המתחלפים ואנשים שחזרו מבילוי ב"מחנה יהודה" ומציצים לראות על מה הרעש הופכים לחלק מהתפאורה. והרכבת הקלה שעוברת בשצף על רקע "like a rolling stone" נותנת אשליית רגע של כרך אמריקני. והרגע המקסים ביותר של הערב הוא דווקא באמצע ההופעה, כשרוב חברי הלהקה יוצאים להפסקת עישון או פיפי, ושרון נשאר לבד על הבמה עם הגיטרה ושר בקול עמוק את "the house of the rising sun" בעיבוד מינימליסטי וחדש לגמרי, פורט על הגיטרה מדויק ועדין כל כך. ופתאום אתה מצטער שהלהקה לא נתנה לעצמה קצת יותר חירות לעבד מחדש את השירים של דילן ולגוון קצת גם בהגשה.

אבל מה יש להתלונן? יצאנו מחייכים אתמול בלילה מהאברם-בר, עם כוחות לשבוע שיבוא. ובמחיר נמוך מזה של סרט קולנוע קיבלנו אחלה הופעה. ובפעם הבאה נגיע קצת מוקדם יותר כדי להספיק לאכול, כי גם התפריט נראה מצוין וכשר ובמחיר סביר. פשוט תענוג.

שבוע טוב!


https://www.youtube.com/watch?v=sl0-GbVyOCM



תגובה 1:

  1. אני נשוי שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה בזמן האחרון וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי עצובה מאוד ואבדה בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת יאמל את חיי. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR ALABA מהאינטרנט, כיצד הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שעובר עלי, אז יצרתי איתו קשר בכתובת: dralaba3000@gmail.com והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הכישוף להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה בזמן שהוא מטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות אחר כך בעלי היחיד חזר אלי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לגמרי לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי במהירות ל- ALABA וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאמרה שהיא תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויות שמונעות ממני להרות ואז הורה לי על כך. איך להשתמש בזה לפני שפוגשים את בעלי. זה אחרי השימוש בעשב ובשורש הילידים הזה, כעבור כמה שבועות התחלתי להרגיש סימני הריון בכל מקום, אני ממש בהריון, פשוט ילדתי ​​ילד ב -1 לחודש זה. אני מבטיח להודיע ​​לכל העולם על ד"ר אלאבא כדי לשמור על היחסים שלי כמו גם לתת לי ילדים. אני יכול לקרוא בגאווה שלי היום. לכל אישה שמוצאת זאת בלתי אפשרית, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צרו קשר עם ד"ר אלבא דוא"ל: dralaba3000@gmail.com או צרו קשר עם מספר הוואטסאפ שלו: +2349071995123, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.

    השבמחק