יום שלישי, 21 בינואר 2014

בחלומי




בחלומי אני נוסע באוטובוס מתל אביב לירושלים. ותל אביב וירושלים קרובות זו לזו כמרחק יריקה. ובין הערים מפריד אגם מים רדוד ודלוח אשר גרוטאות ושברי מכונות צפים בו. ורחובות דרום ירושלים רחבים ואפורים, ושיכונים נמוכים וארוכים משתרעים לאורכם. הכביש מתפתל מעבר לגבעה ומאחוריה עמק עצום ללא גדרות ולהקות להקות של ברבורים וברווזים ופרות ועיזים לבנות כשלג צמודות זו לזו, שקטות מאוד, צייתניות מחכות לשחיטה. ומשטח צילומים רחב ובו תלמידי "סם שפיגל" עורכים חזרות לקראת הסרטה. ואני יורד מהאוטובוס ונכנס לתוך מתחם קטן ובו גדרות של לונה פארק, מחכה לתורי. אני משלם והקרון עולה כלפי מעלה, ואני מקבל מידע שימושי מאוד על מחזור אשפה. אני יורד מהקרון ומנסה למצוא את פתח היציאה. הכול כל כך מוכר לי, אבל אני לא מוצא את פתח היציאה!


(צילום: משה אליהו)

(נכתב ב-5 בינואר 2014)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה